Τέλος για τα Lidl μετά το σάλο!

Ο σάλος… καλά κρατεί για τα Lidl, μετά τη γνωστοποίηση της υπόθεσης με την ηλικιωμένη στο Ίλιον, με τις Αρχές μιας περιοχής να αποφασίζουν να βάλουν «μπλόκο» στη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Μετά την γνωστοποίηση της είδησης με τα Lidl και την ηλικιωμένη, ο Δήμαρχος Σαλαμίνας Γ. Παναγόπουλος έδωσε εντολή να ανακληθεί το από 24.1.22 έγγραφο που είχε αποστείλει ο Δήμος και με το οποίο ζητούσε την συνδρομή της εταιρείας (μεταξύ πολλών άλλων εταιρειών) στο «κουτί του φοιτητή», που χορηγεί ο Δήμος κάθε μήνα στους φοιτητές του νησιού και να μην ζητηθεί εκ νέου η συνδρομή της εν λόγω εταιρείας στην ενίσχυση του κοινωνικού παντοπωλείου του Δήμου.
Πρόκειται για ένα σημαντικό «χτύπημα» προς τα Lidl, τα οποία πάμπολλες φορές έχουν επιχειρήσει να επιδείξουν ένα κοινωνικό πρόσωπο, ελπίζοντας στη διοίκησή τους, ότι δε θα υπάρξει σειρά τέτοιων περιστατικών, που θα «πληγώσουν» κι άλλο την εικόνα τους.
Η απάντηση των Lidl για το επίμαχο περιστατικό
Όταν η κλοπή αποκαλύφθηκε, κάποιοι πελάτες έσπευσαν να πληρώσουν εκείνοι το αντίτιμο (40€) για τα προϊόντα που είχε κλέψει η ηλικιωμένη γυναίκα ωστόσο, οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ επέμεναν να κάνουν μήνυση, ενώ και στο Twitter έγινε πανικός!
Συγκεκριμένα, ακόμη και οι αστυνομικοί στο τμήμα που πήγε η γυναίκα μετά την κλοπή συγκινήθηκαν από την περίπτωση της, ωστόσο οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ ακόμα επέμεναν για μήνυση!
Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες η μήνυση σε βάρος της ηλικιωμένης αποσύρθηκε, μόνο μετά από παρέμβαση του υπουργείου ανάπτυξης…
Η ανακοίνωση της εταιρείας
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».
0 ΣΧΟΛΙΑ