«Η αύξηση κερδών προκαλεί αύξηση τιμών! Λεηλασία του Έλληνα καταναλωτή...»: Ο Τάσος Δούσης αποκαλύπτει το «βρώμικο» σχέδιο πίσω από την ακρίβεια!

«Περί ακρίβειας και απληστίας! ΤΩΡΑ πρέπει να μπει ταβάνι στα κέρδη των πολυεθνικών σε πρώτη φάση,αν τα αφήσουμε όλα ελεύθερα στην αγορά να ρυθμιστούν όπως συμβαίνει σήμερα θα φτάσουμε το ARIEL να το πληρώνουμε 1000% παραπάνω από ότι το πληρώνει ο Ολλανδό

Ζούμε στην Ελλάδα του 2023, εκεί που βλέπουμε την ακρίβεια να δεσπόζει και να «σφίγγει την θηλιά στον λαιμό» του Έλληνα καταναλωτή. Τα πάντα γύρω μας πανάκριβα. Πας σούπερ μάρκετ για τα βασικά και βλέπεις τα κέρδη των πολυεθνικών να σε «πνίγουν». Θες να πας διακοπές με την οικογένειά σου και χρειάζεται δύο μισθούς μόνο για μετακίνηση και διαμονή.

Ο Έλληνας καταναλωτής γίνεται «δέσμιος» των πολευθνικών που «πνίγονται» στα κέρδη. Ο Τάσος Δούσης αποκαλύπτει το «βρώμικο» σχέδιο που παίζεται στις πλάτες των Ελλήνων και κάνει σύγκριση τιμών σε σχέση με άλλες χώρες του εξωτερικού ενώ αποκαλύπτει ποια θα πρέπει να είναι η λύση ώστε να σταματήσει αυτό το μαρτύριο που βιώνουμε καθημερινά.

Expand player

Ακολουθεί αναλυτικά το μήνυμα του Τάσου Δούση

«Περί ακρίβειας και απληστίας!

Με ρώτησε ένας φίλος… «Γιατί οι τιμές δεν πέφτουν στα σούπερ μάρκετ;» Του απάντησα απλά…Διότι οι πολυεθνικές στην Ελλάδα έχουν καλομάθει σε υπερκέρδη και νέα ρεκόρ κάθε χρονιά με αποτέλεσμα την λεηλασία του καταναλωτή. Δείτε ένα παράδειγμα Ariel (κάψουλες) είναι ακριβότερες στην Ελλάδα από 130,20% έως 270,57% σε σύγκριση με τη φθηνότερη χώρα σε παγκόσμιο επίπεδο! Το ίδιο και με Skip (κάψουλες) πωλούνται στην Ελλάδα ακριβότερα από 113,92% έως 301,10% σε σύγκριση με τη φθηνότερη χώρα! Καλό; Δηλαδή με το έτσι θέλω μας κλέβουν μέσα στο σπίτι μας και δεν τρέχει μία… Η ιστορία αυτή κρατάει χρόνια! Το βλέπουν λοιπόν αυτό και οι άλλοι και σου λέει βαράτε!!! Αποτέλεσμα η φέτα το γιαούρτι το τυροπιτάκι η ίδια συσκευασία και η ίδια μάρκα πωλείται στην Γερμανία, στην Αυστρία, στην Αγγλία 30% φθηνότερα σε σχέση με το σουπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Κορόιδα είναι να μην πάρουν μέρος στο πάρτυ; Και αφού βλέπει η αγορά ότι υπάρχει ασυδοσία και κανένας έλεγχος από το κράτος αλλά και από οργανώσεις καταναλωτών(ανύπαρκτες ή οργανώσεις σφραγίδας, χωρίς εθελοντές κλπ) δωσε στο κεφάλι και ακτοπλοϊκα και αεροπορικά και εστίαση και ξενοδοχεία και καφέ και μπαρ και πάρε να χεις!!! Η αύξηση κερδών προκαλεί αύξηση τιμών, όσοι δεν το καταλαβαίνουν ζούνε σε άλλο πλανήτη! ΤΩΡΑ πρέπει να μπει ταβάνι στα κέρδη των πολυεθνικών σε πρώτη φάση,αν τα αφήσουμε όλα ελεύθερα στην αγορά να ρυθμιστούν όπως συμβαίνει σήμερα θα φτάσουμε το ARIEL να το πληρώνουμε 1000% παραπάνω από ότι το πληρώνει ο Ολλανδός! Αυτά να ξέρετε ΔΕΝ τα λέει το ΚΚΕ, τα λένε από τον Ο.Ο.Σ.Α, το Δ.Ν.Τ και η Κριστίν Λαγκάρντ «Ο κύριος παράγοντας υπερπληθωρισμού είναι τα επιχειρηματικά κέρδη»

Πλαφόν τώρα στις τιμές στα βασικά είδη κατανάλωσης,να εφαρμοστεί το μοντέλο που έχουμε στα φάρμακα δηλαδή ένα προϊόν να μπορεί να πωληθεί στην μέση τιμή των 3 φθηνότερων στην Ευρωζώνη πχ Ariel ποσό το πουλάνε στην Ευρώπη; Τόσο! Τσιμπάμε τις 3 χαμηλότερες τιμές κάνουμε μ.ο και λέμε τόσο μπορείς να πουληθείς στην Ελλάδα και άμα σου αρέσει! Το ίδιο για όλα τα προϊόντα των πολυεθνικών αλλά και των ελληνικών προϊόντων που κάνουν εξαγωγές. Έλα εδώ ρε μάγκα ποσο το πουλάς το γιαούρτι στην Γερμανία Αγγλία Βέλγιο; Τόσο! Οκ στην Ελλάδα θα το πλουτίσεις τουλάχιστον στην ίδια τιμή όχι 30% παραπάνω! Και όλα αυτά ελέγχοντας τα κέρδη από χρονιά σε χρονιά! Πέφτουν οι τιμές μετά η όχι!»

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

«Αλεπού» ο Τάσος Δούσης: Μόλις με 130 ευρώ διαμονή στη Μύκονο για Ιούλιο και Αύγουστο - Το υπέροχο ξενοδοχείο που ανακάλυψε ο expert των ταξιδιών και των «Εικόνων»

Φιλόξενο, σαν απέραντη παραλία: Το ελληνικό νησί της χαλάρωσης με τις θεϊκές, κρυφές γωνιές που μάγεψε τον Τάσο Δούση!