"Κάκιστη εξυπηρέτηση": Καταγγελίες πελατών για τα σούπερ μάρκετ Lidl
Τι συνέβη;

Σοβαρές καταγγελίες εξακολουθούν να κάνουν οι πελάτες για τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Lidl. Τι συμβαίνει; Τι αναφέρουν οι πελάτες;
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με καταγγελίες στην επίσημη σελίδα των Lidl -δείτε εδώ τις προσφορές της εβδομάδας-στο facebook,που ήρθαν σε γνώση μας, οι πελάτες κατηγορούν την επιχείρηση για:
- Κάκιστη εξυπηρέτηση.
- Μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας
- Κοροϊδία στις εκπτώσεις.
- Ό,τι χτυπάνε παραπάνω πράγματα στα ταμεία!
Δείτε τι ακριβώς γράφουν:
Lidl: Ποια μεγάλη εταιρεία έχει στα ράφια - Πώς έγινε το Deal;
Ποια γαλακτοβιομηχανία έχει στα ράφια της η Lidl; Μόλις 17 χιλιόμετρα από τα σύνορα με τα Σκόπια, στην καρδιά της Μακεδονίας όπου παράγονται τα 2/3 του ελληνικού γάλακτος, λειτουργεί ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια παραγωγής τροφίμων της χώρας.
Διαβάστε αναλυτικά γι' αυτή τη συνεργασία
Η μονάδα της «Κολιός«, μιας από τις παλαιότερες ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων με δραστηριότητα από το 1948, έχει καλυμμένη επιφάνεια 46 στρέμματα και σε αυτή συγκεντρώνεται η πρώτη ύλη, πρόβειο, γίδινο και αγελαδινό γάλα, από επιλεγμένες και ελεγχόμενες κτηνοτροφικές μονάδες των 15 νομών της Μακεδονίας και της Θράκης, για να παραχθούν τα προϊόντα της.
Εδώ και σημαντικό χρονικό διάστημα, την τελευταία τριετία όμως ακόμη περισσότερο, η συνεργασία των δύο πλευρών έχει διευρυνθεί ακόμη περισσότερο. Η «Κολιός» αποτελεί έναν από τους προμηθευτές της LIDL -δείτε εδώ τι νέο έβαλαν στα σούπερ μάρκετ- στην γκάμα των γαλακτοκομικών προϊόντων, απορροφώντας σημαντικό μέρος των προϊόντων της ελληνικής βιομηχανίας τα οποία διαθέτει στα ράφια των καταστημάτων της στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η στρατηγική συνεργασία της «Κολιός«, όμως, περιλαμβάνει και την παραγωγή προϊόντων για τη σειρά με το σήμα «Milbona» της LIDL, η οποία βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων της στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Το ελληνικό γιαούρτι της «Κολιός» βρίσκεται σε τουλάχιστον 5 ευρωπαϊκές χώρες και η φέτα της σε ολόκληρη τη Γερμανία. Η ποιότητα της παραγωγής διασφαλίζεται από ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ποιότητας και αυτοελέγχου που εφαρμόζει η «Κολιός«, πιστοποιημένο σύμφωνα με τα αυστηρότερα διεθνή πρότυπα (ISO 22000, ISO 9001:2008, BRC, IFS, καθώς επίσης AGROCERT και BIO HELLAS).
Μιλώντας σχετικά, η κα Μαίρη Κολιού, εκ των μελών του δ.σ. της εταιρείας, ανέφερε πως «με τη LIDL μας συνδέει συνεργασία στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Σαν εταιρεία δραστηριοποιούμαστε από το 1948.
Από την δεκαετία του ’80 περίπου αρχίσαμε να κάνουμε εξαγωγές στην αρχή με κασέρι, αργότερα με φέτα, γιαούρτι καθώς και με άλλα προϊόντα από την μεγάλη γκάμα των κωδικών που παράγουμε. Εκτιμούμε την προσπάθεια της LIDL, να κάνει γνωστό και το ελληνικό γιαούρτι στο εξωτερικό και συμβάλλουμε σε αυτό με την άριστη ποιότητα του γιαουρτιού που παράγουμε, τόσο για την Ελλάδα όσο και για εξωτερικό».