Παραλίγο νέα «Τέμπη» στην Πιερία: Τρένο θα διέλυε ακινητοποιημένο συρμό προαστιακού
Πως αποφεύχθηκε το ατύχημα

Συνεχίζονται τα αμέτρητα περιστατικά στον ελληνικό σιδηρόδρομο με τις επικίνδυνες επιπτώσεις για τους επιβάτες να παραμονεύουν.
Την Δευτέρα 25 Νοεμβρίου, λίγο πριν τις 5 το απόγευμα, παραλίγο να σημειωθεί νέα τραγωδία, αυτή τη φορά σε σιδηρόδρομο στην Πιερία.
Σύμφωνα με καταγγελία μηχανοδηγού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το τρένο προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα παρουσίασε βλάβη και ακινητοποιήθηκε στον Σταθμό Κορινού. Την ίδια ώρα, ένα τρένο Intercity 57 με κατεύθυνση την Αθήνα, κινούνταν προς το σημείο του ακινητοποιημένου συρμού, χωρίς να έχει γίνει αντιληπτός ο κίνδυνος.
Αντίδραση την τελευταία στιγμή και αποφυγή σύγκρουσης
Οι μηχανοδηγοί του Intercity 57, αν και κινήθηκαν κανονικά με «πράσινους» σηματοδότες, αντιλήφθηκαν την κατάσταση μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο ότι το προαστιακό είχε ακινητοποιηθεί μπροστά τους. Αμέσως επικοινώνησαν με τον μηχανοδηγό του προαστιακού μέσω κινητού τηλεφώνου και επιβεβαίωσαν την παρουσία του σταματημένου συρμού. Η άμεση αντίδραση των μηχανοδηγών απέτρεψε το χειρότερο, καθώς κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο εγκαίρως, αποφεύγοντας την πιθανή σύγκρουση και διασφαλίζοντας την ασφάλεια των επιβατών.
Διαβάστε επίσης: Τέμπη: Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση από τον Άρειο Πάγο - Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες
Οι έρευνες για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου
Σε συνέντευξή του στην εκπομπή "Καλημέρα Ελλάδα", ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, δήλωσε ότι ο ΟΣΕ έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για το περιστατικό και πως όλα τα τεχνικά μέτρα που απαιτούνται για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών έχουν ληφθεί. «Έχουν γίνει κινήσεις τεχνικά. Από την Δευτέρα το απόγευμα έχουν γίνει πολλά δοκιμαστικά. Πλέον ανταποκρίνεται ο σηματοδότης. Λειτουργεί και η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε ότι θα ερευνηθούν όλοι οι διάλογοι που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ των μηχανοδηγών για να διαπιστωθεί αν υπήρξε ανθρώπινο λάθος ή αν το σύστημα παρουσίασε κάποιο τεχνικό πρόβλημα.