Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2025

Κλειστή η άνοδος της Συγγρού - Διαδήλωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train

Συγκέντρωση του κόσμου έξω από τα γραφεία

18 Φεβρουαρίου 2025 20:37
Κλειστή η άνοδος της Συγγρού - Διαδήλωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train
EUROKINISSI
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Κλειστή είναι η άνοδος της Λεωφόρου Συγγρού λόγω της διαδήλωσης που ξεκίνησε σήμερα (18/2) το απόγευμα και συνεχίζεται έξω από τα γραφεία της Hellenic Train, για την τραγωδία στα Τέμπη, με τους διαδηλωτές να έχουν συγκεντρωθεί κατά μήκος της Λεωφόρου, χωρίς να σημειώνονται εντάσεις για την ώρα.

Κλειστή η άνοδος της Συγγρού - Διαδήλωση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train

Η εκτίμηση των πραγματογνωμόνων

Οι αποκαλύψεις γύρω από την τραγωδία των Τεμπών συνεχίζονται, με έκθεση του Ελληνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), που θα παρουσιαστεί στις 27 Φεβρουαρίου, να κάνει λόγο για πτητικό υδρογονάνθρακα.

Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες της Realnews, οι ειδικοί φέρονται να έχουν εντοπίσει τα κατάλοιπα της καύσης πτητικών υδρογονανθράκων στον τόπο της τραγωδίας των Τεμπών.Πρόκειται για έντονα ίχνη μελανής απόχρωσης στο έδαφος, στο σημείο όπου η επιβατική αμαξοστοιχία Intercity 62 συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία 63503, στις 28 Φεβρουαρίου 2023, την ίδια στιγμή που... ο τραγέλαφος με το στικάκι συνεχίζεται.

Στη νέα φωτογραφία-ντοκουμέντο, που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η «R», φαίνονται τόσο τα μαύρα κατάλοιπα στο έδαφος όσο και άλλα ίχνη, λευκής απόχρωσης, τα οποία αποδίδονται σε έλαια σιλικόνης.

Αναλύοντας τη συγκεκριμένη εικόνα και σε συνδυασμό με τα επιστημονικά συμπεράσματα που έχουν προκύψει από την επεξεργασία των βίντεο από την έκρηξη, οι ειδικοί αναμένεται να επισημάνουν την ύπαρξη υδρογονανθράκων. Μάλιστα, πιθανολογείται ότι, εφόσον υπήρχαν, θα πρέπει να προήλθαν από ένα από τα τρία προπορευόμενα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Η φωτογραφία-ντοκουμέντο από το σημείο της τραγωδίας περιλαμβάνεται και στη δικογραφία της υπόθεσης.

Η έκθεση του ΕΟΔΑΣΑΑΜ αναμένεται να περιλαμβάνει συστάσεις προς τους οργανισμούς, τις εταιρείες και τους φορείς που είναι αρμόδιοι για τη λειτουργία των σιδηροδρομικών μεταφορών και μετακινήσεων στην Ελλάδα, οι οποίες θα καταλαμβάνουν περισσότερες από 200 σελίδες.

Από αυτές, περίπου 10 σελίδες αναμένεται να αφορούν τα αίτια της έκρηξης, τη μορφή της πυρόσφαιρας που προκλήθηκε και τη φωτιά που ακολούθησε μετά τη σύγκρουση των τρένων.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι ειδικοί τονίζουν ότι η έκρηξη σημειώθηκε σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, η πυρόσφαιρα που δημιουργήθηκε φέρεται να αποδίδεται σε ένα υγρό πτητικό καύσιμο. Αυτή η αρχική ανάφλεξη, μάλιστα, είναι πιθανόν να δημιουργήθηκε από τις σπίθες τις οποίες προκάλεσε η ενεργοποίηση του συστήματος πέδησης των τρένων, λόγω της τριβής με τις ράγες του σιδηροδρόμου. Η δεύτερη φάση της έκρηξης ξεκίνησε ύστερα από μόλις δύο δευτερόλεπτα, εντός της αρχικής πυρόσφαιρας. Αναλύοντας το χρώμα της φλόγας και τα χαρακτηριστικά καύσης που ήταν παρόμοια, οι ειδικοί φέρονται να εκτιμούν με ασφάλεια ότι ο τύπος του καυσίμου που καίγεται και στις δύο φάσεις είναι ο ίδιος.

Η διάρκεια της δεύτερης φάσης της έκρηξης ήταν περίπου 4 δευτερόλεπτα. Το ύψος του καπνού που εκλύθηκε αλλά και ο τρόπος που διογκώθηκε η πυρόσφαιρα δείχνουν ότι σε αυτή τη δεύτερη φάση της έκρηξης εμπλέκεται μια σημαντική ποσότητα καυσίμων.

 

Ελλάδα

Share