Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2025

Σαρωτικές αλλαγές με τις χρεώσεις στα κινητά και τις φραγές όταν χρωστάς - Cosmote, Wind και Vodafone σε πανικό

Μεγάλες εξελίξεις φέρνει ο νέος κανονισμός

22 Μαΐου 2021 11:30
Σαρωτικές αλλαγές με τις χρεώσεις στα κινητά και τις φραγές όταν χρωστάς -  Cosmote, Wind και Vodafone σε πανικό
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μεγάλες ανατροπές έρχονται στην κινητή τηλεφωνία, με εταιρείες πρωταγωνίστριες, όπως η Cosmote, η Wind και η Vodafone να βρίσκονται σε πανικό, τόσο για τις χρεώσεις σε κινητά όσο τις φραγές, όταν χρωστάμε.

Συγκεκριμένα, «φρένο» στη δυνατότητα των παρόχων τηλεφωνίας να κάνουν φραγή εισερχομένων κλήσεων λόγω οφειλών βάζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Με τον νέο Γενικό Κανονισμό Αδειών οι πάροχοι υποχρεώνονται επίσης να συνεχίζουν να παρέχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο με μικρότερη ταχύτητα, τη στιγμή που μέχρι και οι χρεώσεις αλλάζουν.

Ο νέος Κανονισμός, στόχος του οποίου είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών υπηρεσιών τηλεφωνίας και διαδικτύου, επιφέρει αλλαγές στις συμβάσεις των παρόχων με τους καταναλωτές και επιβάλλει στους παρόχους, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες υποχρεώσεις:

- Να παρέχουν ελάχιστο επίπεδο υπηρεσίας στον συνδρομητή σε περίπτωση προσωρινής ή μόνιμης διακοπής υπηρεσιών λόγω οφειλών, όπως λήψη εισερχόμενων κλήσεων, πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση για τον συνδρομητή, πρόσβαση στο Διαδίκτυο με ταχύτητα τουλάχιστον 256 Κbps ή πρόσβαση κατ’ ελάχιστον στις ιστοσελίδες gov.gr, της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

- Να προειδοποιούν τον συνδρομητή για την επικείμενη λήξη της σύμβασής του το αργότερο δύο μήνες πριν τη λήξη αυτής. Επίσης πρέπει να προειδοποιούν τον συνδρομητή καρτοκινητής τηλεφωνίας 15 ημέρες πριν τη λήξη της προπληρωμένης αξίας υπηρεσιών.

- Να μην αυξάνουν το πάγιο σε σύμβαση ορισμένου χρόνου, με μόνη εξαίρεση την περίπτωση τεχνολογικών αλλαγών στο δίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση, ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση λόγω της συγκεκριμένης αύξησης. Ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα καταγγελίας αν οι προτεινόμενες αλλαγές στη σύμβασή του δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο σε αυτόν.

- Να παρέχουν συμβουλές στον συνδρομητή για καλύτερα τρέχοντα τιμολόγια, σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που λαμβάνει, τουλάχιστον έναν μήνα πριν τη λήξη της σύμβασής του.

- Να ενημερώνουν τον συνδρομητή υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας όταν φτάνει στο 80% και στο 100% υπάρχει υπέρβαση της κατανάλωσης του προγράμματός του.

- Να αναφέρουν στη σύνοψη της σύμβασης πληροφορίες για τα κύρια προϊόντα και τις υπηρεσίες που αφορούν τους χρήστες με αναπηρία.

Αλλαγές για Cosmote, Wind και Vodafone

Διευκόλυνση στο «σπάσιμο» των συμβολαίων

Με τον Νέο Κανονισμό Γενικών Αδειών:

- Απλοποιείται η διαδικασία υπολογισμού του τέλους πρόωρης διακοπής αν ο συνδρομητής διακόψει τη σύμβασή του πριν λήξει το συμβόλαιό του.

- Μειώνεται το ελάχιστο όριο, που ο πάροχος υποχρεούται, κατόπιν εντολής του συνδρομητή, να διακόπτει την παροχή υπηρεσιών, όταν διαπιστώνει ότι η χρέωση του συνδρομητή υπερβεί το όριο αυτό. Το νέο όριο διαμορφώνεται στα 100 ευρώ για μηνιαίο κύκλο τιμολόγησης και στα 200 ευρώ για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, ενώ τώρα είναι στα 150 ευρώ και 300 ευρώ αντίστοιχα.

- Εάν ο συνδρομητής λαμβάνει δέσμη υπηρεσιών από έναν πάροχο και θέλει να καταγγείλει μία υπηρεσία της πριν από τη λήξη της σύμβασης, για λόγους αδυναμίας συμμόρφωσης με αυτή ή αδυναμίας παροχής της υπηρεσίας, τότε μπορεί να καταγγείλει αζημίως το σύνολο υπηρεσιών της δέσμης.

Οι διατάξεις του νέου Κανονισμού θα τεθούν σε ισχύ σταδιακά, ενώ θα είναι όλες σε πλήρη ισχύ σε εννέα μήνες από τη δημοσίευση του Κανονισμού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αλλαγές και στα apps - Τι έκανε η Cosmote

Tο ανανεωμένο app του WHAT’S UP της COSMOTE γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο για τους συνδρομητές με φρέσκια αισθητική, εύκολη πρόσβαση στις υπηρεσίες και νέες δυνατότητες για τους συνδρομητές.

Με πάνω από 1,6 εκατ. ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, το WHAT’S UP app αποτελεί τη νούμερο ένα εφαρμογή τηλεπικοινωνιών, καθώς είναι ένα σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο, για τη διαχείριση και την κάλυψη κάθε ανάγκης των νέων, για επικοινωνία.

Οι συνδρομητές μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν το ανανεωμένο WHAT΄S UP app στο κινητό τους (Google Play, App Store και AppGallery).

Οι δυνατότητες του ανανεωμένου WHAT’S UP app

Οπως αναφέρει η εταιρία, οι χρήστες του ανανεωμένου WHAT’S UP app, πλέον, μπορούν να δουν άμεσα αν έχουν κάποιο ενεργό κωδικό «RELOAD IT» - ώστε να πάρουν δωρεάν επιπλέον GB ή λεπτά ομιλίας - και να έχουν εύκολη πρόσβαση στις ανανεωμένες υπηρεσίες #PARE, που προσφέρουν δωρεάν data και λεπτά ομιλίας προς όλους.

Με ακόμα πιο εύχρηστο μενού οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται το προφίλ και τη συνδεδεμένη κάρτα τους, να λαμβάνουν - εφόσον το επιλέξουν - ειδοποιήσεις για προσφορές και διαγωνισμούς, να διαχειρίζονται τα calling tunes τους και να βλέπουν τις WHAT’S UP επαφές τους.

Έλεγχος & ανανέωση υπολοίπου, προσφορές & μοναδικές εμπειρίες στο WHAT’S UP app

Όσοι χρησιμοποιούν το app του WHAT’S UP, συνεχίζουν από την αρχική οθόνη να ελέγχουν το υπόλοιπο των ΜΒ και λεπτών ομιλίας τους άμεσα και εύκολα, να ανανεώνουν το χρηματικό τους υπόλοιπο γρήγορα και με ασφάλεια, και να ενεργοποιούν υπηρεσίες και πακέτα WHAT’S UP με ένα άγγιγμα.

Επιπλέον, οι συνδρομητές ενημερώνονται εύκολα και γρήγορα για τις φοιτητικές προσφορές, συμμετέχουν στις ενέργειες του WHAT’S UP EXPERIENCES και αποκτούν απευθείας κωδικό DEALS FOR YOU, για να επωφελούνται των διαθέσιμων προσφορών.

 

Τεχνολογία

Share